Ont, trött och down.

Jag har så jävla ont i kroppen. Det värker i mina leder sen en vecka tillbaka. Idag har jag nackspärr också. Jag käner mig så himla slut.

Värdelös dag på jobbet och jag tror en hel del såg på mig att jag inte var glad. Till de som jobbade i min närhet förklarade jag att det inte hade något med dem att göra. Jag är bara så down.

Men det blir bättre!

Skrivet av: Ewa

Men Fredrica....du är för ung för att ha ont i lederna! Säg det till kroppen!

Tänk på att semestern snart (?) kommer.

Skickar lite vindar med smärtlindrande.

Kram

2011-05-09 @ 18:33:53
Skrivet av: Freddis

Smärtlindring - tur att vi har Tradolan hemma. :)

2011-05-09 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0