Boss för två veckor

När ägarparet drog till Thailand bara så där fick jag den stora äran att vara boss över hela stället. Känns kul att få styra o ställa lite som man själv vill även om jag säkert kommer skicka mängder med mail till herr o fru Heller under dessa två veckor.

Idag har det i alla fall gått riktigt bra. Var lite svettigt på morgonen då många ville checka in samtidigt som det ringde kollosalt mycket. Det är inte lätt att hitta boende i Uppsala ons - to och telefonen ringde i panik. Tackade Gud för en avbokning som gjorde att läget för oss kändes stabilare på onsdag.

Trampade hem halvsex efter att ha vikt lite tvätt i källaren. Inte för att det var något måste egentligen utan bara för att jag kände att jag behövde varava ner.

Imorgon ska jag jaga kineser - oiiiiaa!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0