Full rulle!

Asså jag hinner inte med längre. Klockan tickar bara fortare o fortare. Hur ska detta sluta? Jag kommer fylla åttio innan jag fyller fyrtiofem....

Förr stod jag på jobbet och tänkte shit - det är en hel timme kvar. Nu är det mer shit - det är bara två timmar kvar!!!!

Trivs så himla bra på jobbet. Det är mycket som fan, dels för att det är mycket och dels för att jag fortfarande inte fått upp tempot. Allting sitter inte i ryggmärgen. Men jag är på G - snart är jag på topp!

Idag har jag börjat rensa i vårt "kontorsrum". Burit i väg med bråte hit o dit. Tanken är väl att jag ska fortsätta imorgon om tid finns. Känns skönt att passa på o rensa när Robert o Charlotte är borta. Robban kommer bli galen när han kommer hem o inte hittar något. Fast jag har full koll och vet precis var allt finns. Precis som jag vill ha det.

Nu ska jag krypa i säng. Imorgon blir det förhoppningsvis tårta på jobbet. Var nästan fullt klockan nio och kanske att vi får njuta av min nyinförda tradition - Fullbokat = tårta!!!

Natti, natti!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0