Vad heter du?

Av någon konstig anledning har jag börjat tappa namn. Förstår inte vad det kan bero på - början till senil? När man står o pratar med en arbetskamrat om en annan och man inte kommer på vad den heter - läskigt.
 
Att jag annars när jag ska ropa på Oliver hinner säga både Danny, Victor och Robert innan jag hamnar rätt är tokigt men det här är helt annorlunda - det blir bara blackout.
 
Vad har ni för dialys på detta? Dialys???? Jag menade öh.. hm .. näe, nu står det still igen - va fan var det det heter???

Skrivet av: Ewa

Diagnos heter det min kära vän!
Tror att du bara är lite stressad, känner stort ansvar nu när katterna är borta.......

2012-10-11 @ 16:13:25
Skrivet av: Freddis

Hahah - som jag funderade - tänkte googla på ordet men orkade inte. Näe, det är inte så mycket mer när de är borta - jobbar på som vanligt - något mer telefonsamtal o så men det är ok. :)

2012-10-11 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0