Vilken härlig dag!

Först var det rugby i regn på Fyrisfjädern med Oliver. Med rätt kläder och gummistövlar var det riktigt skönt att sitta ute i regnet och kolla på ungarna när de kämpade på plan.
 
Sen bar det av hemåt för lite lunch innan jag lämnade Oliver hos Robban medans jag drog upp till Gränby med Annelie i två timmar. Så skönt att gå där o snacka o kolla kläder utan barn. Råkade köpa en härligt snygg kofta också...
 
Hade det funnits mer pengar på kontot hade jag nog råkat köpa ännu mera för Gud vad det finns mycket snyggt i butikerna just nu!  Den här hittade jag på Gina för bara 249:-
 
Oliver är ute i skogen med Robban, Charlotte och kusinerna och plockar svamp - får väl se om han dyker upp strax eller om jag ska hämta honom hos dem innan jag lämnar honom hos mamma och pappa. Nu blir det lugnt ett tag här hemma innan det är dags för kvällens bravader - tjejkväll hos Susanne!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0