När tålamodet tryter...

 
Fick spel häromdagen när madrasskyddet till en säng med all säkerhet hade blivit torktumlat trots order om att så icke är tillåtet.
 
Efter ett jävla dragande med tre personer involverade och där madrassen envisades med att få en stor knöl mitt på fanns bara en sak att göra - Fram åkte SAXEN!!! (Och vi slapp åka till IKEA o köpa en ny)
 
                         
 
                                 Från 140 cm till 135 cm på några sekunder!
 
 

Skrivet av: Carro

HAHAHA!!!
ÅÅÅÅÅH va jag saknar dig!!! Har inte fejjan längre. Måste ses snart. Puss

Svar: Ja, jag har märkt att du plockat bort fejjan - måste va himla skönt! Hör av dig om du är ledig någon dag o har tid o käka lunch. Jag kan alltid gå ifrån om jag är tillbaka tills ett - förutom på onsdagar. :)
Freddis

2013-04-18 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0