Ännu en tonåring!

En upprymd sexåring väckte oss tidigt då han tyckte att det var dags att sjunga o gratulera den nyblivna trettonåringen. Att få liv i sextonåringen som somnat vid fem var inte lika lätt. Klockan nio var vi dock alla på plats i Kevins rum och sjöng för honom.
 
Klockan tre började firandet av honom och innan dess kämpade jag i värmen på balkongen med att klippa mattan så att den skulle ligga bra. Resultatet blev rätt bra med tanke på att mitt verktyg var en rostig slö1 cm:s kutter. Taket blev också helt ok trots att jag sista vändan i går kväll nästan målade i mörker. Har man talang så har man!
 
 

                                         Kroken dreglar över tårtorna!
 
Det blev ett litet enkelt kalas nere i vår fina syrénberså. Så himla skönt o slippa Leos lekland - om man nu går dit med trettonåringar... Fika, trevliga nära & kära och underbart väder - vad mer kan man begära?!
 
 
 
Kvällen avslutades med att Kevin hade två kompisar som sov över. Själv satt jag på huk på balkongen och skrapade färg från brädan mellan balkongen o vardagsrummet. Imorgon ska den och balkongdörren målas vit.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0