Det närmar sig bröllop...

På lördag blir Nicole fru. Imorgon ska det ut och shoppas. Har inte bestämt mig ännu om jag ska ha min Bondelid klänning eller om jag ska inhandla en ny klänning. Jag har ju faktiskt inte använt den ännu trots att jag så gärna ville ha den och trots att den är helt underbar. Problemet är att den är så bar över ryggen - sol är ett måste om jag ska ha den på mig på lördag.

Ska köpa ett par skor i alla fall och kanske en liten väska? Lösnaglar, strumpbyxor... listan kan göras lång. Inte ofta man får gå på bröllop.

Wilma ska ju döpas också - ska ner och köpa hennes lilla present imorgon. Vet precis vad hon ska få men det kan jag ju inte berätta här.

Sa precis till D att vi kan köpa två rostiga cyklar till Nicole och Peter. De är alldeles för lata när de åker runt i sina bilar. Dags att börja trampa!!! ;)

Ska även upp till Maxi och köpa en dammsugare. Vi har en på annons just nu en Wolta  för ca 1500. (ca 2000 normalt) Den får det bli!


Skrivet av: Camilla R

Hoppas det löser sig med klänningen och att du känner dig nöjd när du hoppar i den på lördag!

2009-08-26 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0