Hos svärmor & svärfar

Idag har vi varit på middag hemma hos Ewa och Tomas. Mamma och pappa var också dit bjudna och då de var barnvakt kom även Sonja och Charlie med.

Vi hade jättetrevligt. God mat i mängder. Jag tror jag åt 4 ägghalvor och massor med lax. Ewa hade glaserat mina falafflar med honung och de smakade underbart gott!

Tomas både hämtade och lämnade oss.

Tack för en trevlig middag och alla julklappar till ungarna!




Skrivet av: Ewa

Tack själva för en trevlig em.

Har skickat lite kort på snökvinnan som söker en vän........fniss

PS Blev glad att maten även passade V. DS

2009-12-25 @ 22:21:42
Skrivet av: Freddis

Jag stoppade in bilderna i inslaget innan detta. Victor var lika tokig i revbenen som D om inte värre... Han sa jag är mätt men kan inte sluta äta! Bra betyg. :)

2009-12-25 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0