Tårtan (dagens andra)

Idag var det dags att fira av Niclas. Det var en nedstämd kille som kom till Maxi idag. Tårarna var nära flera gånger. Det blev en jobbig dag för honom. Vetskapen om att det var den sista var inte lätt. Jag försökte trösta med att "du är ju alltid välkommen tillbaka" och "dörren är alltid öppen". En tystare Niclas har jag aldrig träffat.

Här är en bild på tårtan som bjöds vid hans avskedsfika:



Carro! - Jag tog ingen bit - jag kan jag med, tjoho!


Skrivet av: Carro

men du åt:

tårta till lunch

tårta, kladdkaka och äppelkaka till middag



MHM!

2009-06-16 @ 21:06:45
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Men det var då det... ;)

2009-06-16 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0