Ont i hjärtat!

När jag kom till förbutiken i morsen högg det till i hjärtat flera gånger. Gjorde så ont. Tänkte att jag skulle ringa Veronica så att hon höll koll på mig ifall det hände något. Jag fick nästan lite panik när jag stod där ute själv. När jag åkte hem från jobbet halv tolv högg det också några gånger. Sen kände jag ingenting förrän jag skulle promenera till Gränby på kvällen. Tur att jag skulle möta upp mamma - ifall....

Jag frågade henne om man kunde få hjärtinfarkt i min ålder och det kunde man väl men hon sa att då har man mer ont under armen. Hon trodde att det var stress. Antagligen har hon rätt för det är rätt mycket just nu. Har säkert bytt, tagit bort och tagit nya pass 10 ggr bara nu i slutet av maj / början av juni för att kunna vara med på allt som händer. Möten i skolan, träningsavslutningar, skolavslutningar, skolresor, sommarfest på dagis mm. Visst, det mesta är roliga saker men det tar på krafterna. Sen att det blir si och så med sömnen spelar säkert också in.

Ser fram emot mitten av juni när allt är över. Sommarlovet har börjat och man kan slappna av. Sen kommer den härliga semestern. Fem veckor!!! Hoppas på sol, sol, sol!


Skrivet av: Carro

Du måste börja ta det lite lugnare.

Vi alla finns för dig om du behöver ngt, de vet du. Älskar dig!!

2009-05-27 @ 08:37:08
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: rosi

Skulle ringa läkaren i alla fall för att vara säker

2009-05-27 @ 08:55:50
Skrivet av: Freddis

Tack Carro!

Svårt att ta det lugnt när man har 3 barn. Som sagt fullt upp nu med diverse aktiviteter - möten - avslutningar - resor mm. Ni hjälper mig massor genom att byta pass med mig. Jag är så tacksam! Älskar dig också!



Rosi - doktorn får vänta...

2009-05-27 @ 09:27:02
URL: http://fredricamagdalena.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

Du får börja prioritera och ta hjälp från din sambo (även med planeringen, vet det är svårt för den manliga sorten men någon gång måste även de börja ;=)). Tänk på dig själv, du ska också orka minst ett halv liv till! Stor Kram

2009-05-27 @ 12:10:21

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0