Mjölk, mjölk, mjölk!!!

Vi hade personalfest igår. Urban hade fixat så vi skulle vara på Saluhallen och titta på Wallmans som gästspelar där. Såg fram emot en rolig kväll med mina arbetskamrater.

Förfest hos Carro först och det var jätteskoj. Eftersom jag vet att jag inte klarar av någon större konsumtion av alkohol hade jag köpt med mig en liten vinare och en cider. Vi var många glada Maxianer som partade på innan kvällens stora event.

Det roligaste från Carro måste nog vara när Ania kom drickandes på sin dricka i en vas. Men Ania, sa jag - det där är ju en vas! Hon trodde att det var ett fint glas. Hahah!

Vi fick skjuts ner till Saluhallen av Abbe och det var party party i bilen. Mycket musik och allsång. Vi gick in och stötte på Bosse Malm. Jag fick Carro att dåna då jag gjorde en High five på honom, haha!

Sen var det lite mingel och välkomstdrink. Hamnade bredvid bla Carro, Emelie, Jonas och Lundengård. Trevligt sällskap alltså! Vi fick in en soppa som alla tyckte var helt underbar utom jag. Jag och Emelie fick vänta på vår middag länge. När den äntligen kom fick jag lax. I love it! Men jag åt inte mycket och hade sagt till Carro att den smakade illa. Hur ofta smakar lax illa? Sen gick jag på toa och sen var kvällen i stort över.

Kom tillbaka och grät och mådde dåligt. Carro och Veronica hjälpte mig att få en taxi. Jag var alltså hemma runt nio!

Kräktes, kräktes, kräktes. Fy vad jag mådde dåligt. När D kom hem från krogen halv fyra stod jag fortfarande med fingret i munnen och spydde galla. Han höll mig sällskap ett tag genom att sitta i rummet bredvid och spela Mafia wars.

Slutade inte kräkas förrän nio i morse. Hur ofta kräks man i tolv timmar? Vill bara säga att jag drack inte mycket. 4 glas vin på fem timmar är inte speciellt mycket. Jag är i alla fall jättebesviken och ledsen. Jag hade sett fram emot den här festen så länge.

Nästa gång ska jag dricka mjölk, mjölk, mjölk!!!

Här kommer i alla fall lite bilder från förfesten och några som jag inte minns att jag tog inne på Saluhallen. Förlåt Carro för det sista kortet med Elin men jag kunde inte låta bli. Det är så roligt. (kram)






Skrivet av: Carro

fantastiskt!!!!! soppan va verkligen inte ngn dirket vänlig måltid när man druckit som vi gjort... och vasen va som att få en doldo på läpparna, de glömde du!!

2009-11-15 @ 21:12:41
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Doldo - heter det så på turkiska? hahah ;)

2009-11-15 @ 21:14:15
Skrivet av: Freddis

Som att ta en knottrig k-k i munnen eller hur var det snacket gick... hahah ;)

2009-11-15 @ 21:15:42
Skrivet av: Emelie

men snygg bild på ania när hon kliver ur bilen. HAHAHAHA

2009-11-15 @ 21:27:09
Skrivet av: Carro

hahaha doldo! jag e fortfarande sliter asså.

nu blir de vitt tills nästa p fest!!!

2009-11-15 @ 21:38:24
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Louise

Ahhh att jag missade det har!

Hoppas det var en rolig kvall. Stackare freddis! Blir nog bra med mjolk nasta gang:)

Saknar er alla!!!!

2009-11-16 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0