Söndag - igen

Vaknade halv nio och kunde konstatera att resten av familjen sov. Jag drog iväg på en timmes promenad runt Årsta och när jag kom hem sov de fortfarande.

Vi var hemma på förmiddagen. Jag städade, tvättade och plockade.

Klockan ett kom Camilla och sen gick vi ner till Årsta IP för att stå i kiosken. Kevins lag hade hand om den idag och vi stod där mellan halv två och halv fyra. Ganska simpelt. Sålde lite korv, glass och kaffe. Filippa och Pelle kom ner och höll Danny och Oliver sällskap.

Efter kiosken följde de med oss hem och fikade.

Jag ringde till mamma och bjöd in oss själva på middag. Blev grillat med ungsstekta potatisar och grönsaker. Gott som alltid!

Vi gick hem vid nio. Blev uppbjudna till Camilla och Nicklas men vi avböjde. Kände att vi ville vara hemma en kväll och bara ta det lugnt.

Nu har jag en veckas semester kvar - skönt!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0