♥ åh härliga söndag♥

Vilken bra dag det blev idag!

Oliver väckte mig klockan sju men det gjorde inte så mycket. Han grejade med sitt och jag grejade med mitt. Fick håret färgat och pysslade med nya layouten på bloggen.

Vid halv elva hämtade jag upp Anneli med pappas bil. Sen åkte vi över till dem och lämnade bilen. Oliver stannade kvar medans Anneli och jag gick upp till Gränby. Hon skulle få tag på träningsbrallor och jag hängde på. Kul att det finns folk som är lika veliga som jag...

Var in en snabbis på Polarn o Pyret och fick tag i en jättefin tröja till Oliver på rean. Tänk att Polarn är en sådan butik som jag bara handlar på när det är rea eller om jag ska köpa en present till någon. Annars tycker jag att det är alldeles för dyrt. Strumpor är dock det ända som jag bara köper där. De håller jättebra och sen lämnar vi över till kusin Charlie när det är dags att byta storlek.

Kom tillbaka till mamma runt ett och då åt jag lunch. Fick jättegod fisk och ris som var kvar från deras middag igår. Till efterrätt blev det päron i någon chokladsabbajon. (Jag vet att jag stavade fel men jag orkar inte goggla på hur det stavas). Perfekt till mina samlade extra kilon...

Efter maten cyklade Oliver och jag hem och sov middag. Jag fick ont i huvudet och var tvungen att ta lite migrän medicin. Sen bar det av till kullen med D och Oliver. Vi mötte upp Anneli och Jonna i backen. Var nog där i lite över en timme innan vi begav oss till Årstahallen.

På kvällen blev det mys framför tv:n - tillsammans. Det är inte ofta.

Tack för en underbar dag med mina nära & kära ♥



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0