Torsdag morgon

Oliver väckte mig klockan åtta och då gick vi upp. Jag hade legat och halvsovit ett tag så det var skönt att komma upp och greja.

Vi sov ju lite länge så tvättiden missade vi. Eller vi hade väl hunnit med på två timmar också men orken och viljan fanns inte riktigt där. Bokade om till söndag eftermiddag.

Ikväll blir det jobb men innan dess ska jag vara hemma och njuta av världens bästa Oliver. När D vaknar ska vi ta en promenad till Årstahallen och sen vidare förbi mamma. Hon ville att vi skulle gå förbi och kolla till huset. Jag vågar ju inte gå ner i kjällaren när ingen är hemma så det blir D som får gå ner och kolla om det blivit någon vattenläcka - mammas stora farhåga när hon åker bort.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0