Födelsedagsfest!

Igår var det dags för det stora partyt. Vi började med lite återvinning och jag bjöd gästerna på mat som var kvar från fredagen. Tyvärr så finns det kvar ännu mer så det blir pastasallad till lunch och middag idag också.

Efter middagen hoppade vi in i vardagsrummet och snackade lite. Sen blev det singstar och ett jävla liv. Hur kan fem tjejer och en man föra ett sånt liv? Tur att våra nya dörrar finns (som inte läcker ut ett ljud)annars hade nog störningsjouren kommit.

Lite senare kom Carros man, två av hans bröder och en kompis till dem. De han dock inte vara mé så länge för halv tolv kom taxi och hämtade oss.

Hade jätteskoj på Flurran och det var dans för hela slanten. Hade min stegräknare på mig och den hade tickat typ 14000 steg där inne under kvällen.

Tack för en underbar kväll mina kära vänner!


Skrivet av: Ewa

Vilka vackra kvinnor!!!

Ser att ni hade kul, hoppas huvudena känns bra idag?

Vi ses sen.

Kram

2010-03-21 @ 10:06:08
Skrivet av: Carro

hahaha! snacka om att de syns att man har en rödvinsflaska i kroppen! usch! men kul hade vi, som fan!

2010-03-21 @ 11:25:22
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: rosi

ja det var jävligt kul,

2010-03-21 @ 16:51:43
Skrivet av: Carro

rosi: "vart bodde du sa du?"

hahaha

2010-03-21 @ 20:27:37
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Vi måste göra om det! :)

2010-03-21 @ 21:55:55
Skrivet av: rosi

Carro: fina naglar:) kul att träffas.

2010-03-22 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0