FREDAG DEN 26:E

Tog en promenad med sonen till dagis. Ibland var det rena snigelfarten och ibland gick det i 180. Kan i alla fall konstatera att min son är riktigt duktig på att promenera då det i alla fall är en kvarts promenad från oss till dagis.

När jag lämnat på dagis tog Danny och jag en sväng till Gränby. Vi betade av apoteket, bolaget och Kvantum i en rasande fart.

Sen hem, tog en macka som jag svalde ner med ett glas treo - sen han jag somna i en halvtimme innan det var dags att dra till Maxi.

Klockan tolv stämplade jag in och sen var det fullt ös i spelhörnan. Kanske inte som en riktig löningsfredag men nästan. Antar att många var på andra sidan stan och kollade in Media Markt.

Kvällen rullade på ganska så snabbt. Vi fick sommarschemat och det var ju inte några större ändringar på det. Har semester v 28, 29, 31, 32 och 33. Jobbar 9:30 - 17 på midsommarafton så det passet kommer jag försöka byta med någon medarbetar . Om jag inte lyckas får det bli en mammadag. Klart jag vill vara hemma med mina barn på midsommarafton! Går gärna in på midsommardagen istället - det gör ingenting men midsommarafton då vill jag vara med min familj.

När jag kom hem vid halv nio hade Danny och Victor fixat Victors tv. De hade även flyttat garderoberna och ställt tv:bänken där den skulle stå. Blev riktigt bra och Victor är jätteglad över tv:n. Nu kan han kolla på sin favoritkanal sexan utan myrornaskrig.

Vi har tittat på Lets Dance och tagit varsit glas vin. Nu är det en dusch och sängen som väntar. Imorgon öppning på Maxi.

God natt alla underbara!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0