Pannkaksfest

Mina syskonbarn Melker och Meja kom över på kvällen. Mor och far skulle iväg på annat skoj så vi var glada över att få rå om dem ett tag. Barn är alltid roligare när inte mamma och pappa är i närheten.

Pannkaka var utlovat så det var bara till att ställa sig och grädda. Tillbehör som grädde, sylt och glass ställdes fram. Danny köpte en pannkaks sirap som vi provade. Den var väl god men den slog inte kombinationen av grädde och sylt.

Ungarna mumsade på och det var jättemysigt med middag med fyra söta ungar. Det är så roligt nu när de har blivit så stora att de kan berätta saker och svara när man ställer en fråga.




Melker ville först bara ha en pannkaka för hans mage hade inte plats för mer. Då sa Victor att om du inte äter en till så tänker jag inte spela med dig. Den andra pannkakan slukade han snabbt.


Skrivet av: Camilla R

"Barn är alltid roligare när inte mamma och pappa är i närheten"...??? What do you mean, exactly ;)?

2010-05-07 @ 18:26:48
Skrivet av: Freddis

Du vet precis vad jag menar! Dessutom vill vi ha ungarna här oftare! :)

2010-05-08 @ 00:10:03
Skrivet av: Camilla R

Jag vet... Det kan vi väl ordna :)!

2010-05-08 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0