Tyst kväll

Oliver somnade på cykeln påväg hem från Kevin och Camilla. Vi hade varit där och lämnat saker till en sjuk Kevin. När vi kom upp på Fyrislundsgatan slocknade lillpojken. Jag fick bära upp honom till hans säng och han har sovit sen dess med undantag för tio minuter när han var upp och kissade.

Jag gjorde stuvade makaroner och falukorv till middag. En beställning från Oliver som tyvärr missade allt. Sen bakade jag en äppelpaj. Det bästa med bak är att det luktar så gott inne.

Danny drog iväg på fotbollsmöte och Victor var hos Kasper. Var så skönt att få vara ensam hemma ett tag. Danny kom hem lagom till Idol. Vi var lite besvikna över att alla var så duktiga. De är ju de dåliga man vill se så här i början.

Imorgon jobbar jag extra 10 - 17. Ska på någon kurs mitt i så dagen kommer gå snabbt, snabbt!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0