Tack Cameo!

imag0429 (MMS)

Hade tappat en sten i ringen som jag fick när jag fyllde fyrtio. Inga problem sa tejen i butiken - du får en ny!!! Snacka om service!


Skrivet av: Camilla R

Jag vet. Jag hade också tappat en sten i en ring som jag köpt där (hade varit ute i hällregn några timmar och var genomfuktig i hela handen så det var inte så konstigt att den lossnade) och de limmade dit den direkt och sen har den suttit... Superservice och otroligt trevlig personal för övrigt också.

Skrivet av: Freddis

Jättetrevlig personal!!! Hon berättade även att Edbalds nya collection kommer i september. Det var tydligen supersnygga smycken. :)

2011-08-17 @ 22:26:20
Skrivet av: Camilla R

Kul, lär bli en sväng där snart :)!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0