Julen - Hej då!

Tröttnade på julen i morse så nu är bara granen och en ljusstake kvar. Alla julsaker ligger i en hög på diskbänken. Orkar inte se några mer tomtar och annat krafs. När energin finns ska jag plocka ner det i kartonger och traska över till förrådet. Hej då jul!

När jag endå höll på blev det dammsugning, torkning av golv och rensning på Olivers rum. Har hunnit tvätta en maskin med tvätt och nu ska Victors sängkläder få sig en rengöring - stinker tonåring...

Förutom detta har jag hunnit med ett besök av Lisa med familj. Trevligt som vanligt och den färdigköpta kladdkakan (jo, jag fuskade) smakade utsökt med grädde och hallon.

Nu ska det fixas middag och sen blir det IKEA och inhandling av garderober. Ikväll ska det skruvas, skruvas, skruvas!

Äntligen ska jag få en garderob som går att använda. (bild kommer senare för er som inte vet vad jag snackar om)



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0