Dags att dra

Tror jag stämplade ut runt tjugo över så det börjar bli läge att dra. Den här elva - timmarsregeln gör ju att jag inte kan börja nio som jag ska utan får börja någon gång efter nio beroende på när jag stämplade ut.

Jobbar nio och fyra. Om någon vänlig själ finns där uppe går jag hem klockan tre...

Nu ska jag åka till Becca som jobbar öppning och se vad hon ställt till med - HAHAH!

Skrivet av: rebecca

det var det värsta! Jag var ju super bra!

2011-01-07 @ 20:57:17
Skrivet av: Freddis

Du var super kanon!!! Det var så fint när jag kom och ordning och reda och allt som inte var fixat låg i en hög på ett ställe istället för utspritt över hela infon. Tror att jag lärde dig en hel del idag också. Tack för att du offrade dig och stannade till fyra - puss Freddis :)

2011-01-07 @ 23:57:12

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0