800 fattigare...

men nu är jag hel i munnen!

Hade faktiskt räknat med att få betala mer än vad det kostade idag. Funderar på det här med tandvårdsförsäkring och skulle återkomma till tandläkaren på tisdag om vad det skulle kosta i månaden.

Han trodde runt 300 men mamma tyckte det lät mycket för det är mer än vad hon betalar. Med tanke på att jag hade ett hål efter ett uppehåll hos tandläkaren på sju år så borde jag ju ha rätt bra tänder.

Men vi får se!

Skrivet av: Hella

Det lät ganska dyrt. Jag betalar ca 100 kr i månadgen och jag hade innan det nästan alltid ett litet hål varje gång man gick.

2011-06-01 @ 19:04:48
URL: http://queenhev.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Morsan tyckte som sagt också det. Får väl se på tisdag när han hunnit kolla igenom alla data. :) 300:- då hoppar jag nog...

2011-06-01 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0