Cameo design

Eftersom många frågar vad jag önskar mig när jag fyller år så kommer här en liten önskelista från Cameo design i Uppsala.

Butiken som ligger på Drottninggatan 4 har massor med smycken från bla Edblads, Pilgrim och Astrid o Agnes. De flesta smyckena är gjorda av stål och därför helt ok priser.



Skrivet av: Carina

Jag hade ingen aning om den butiken. Gick in på deras sida och dom har ju för sjutton gubbar mitt favvomärke Dyberg/Kern. Tack för tipset.

2011-03-10 @ 12:20:21
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Carina, då vet du var du ska styra barnvagen då men det är nog bäst att lämna plånkan hemma... ;) Kram Freddis

2011-03-10 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0