Krafterna sinar

Mina enegikällor är snart tömda. Att ta hand om hotellet tar på krafterna. Det är skitkul och jag vill inte gå hem när klockan är fyra men jag måste ju hämta Oliver på dagis. Det händer grejer hela tiden så det blir liksom aldrig långtråkigt eller enformigt. Utryckningar kvällstid för brandalarm, shopping, tv trassel och annat har förgyllt mina kvällar.

Kommer i alla fall att bli skönt när ägarparet kommer hem i helgen. Är dock så fantastiskt glad för deras förtroende att lämna mig kvar i Sverige med deras hotell. Själv tycker jag att det har gått jättebra. Jag tror inte att jag brustit någonstans. Förhoppningsvis...

Kan dock tänkas att högstebossarna tycker att det ligger en hel del kvitton i kassarapporterna. Men jag har bara handlat sånt som vi behöver - i alla fall enligt mig.

De möts i alla fall av ett hotel där allt är ordning och reda. Pärmsystem är införda på eget bevåg och jag själv tycker att det blev skitbra. Lämnar man fröken ordning och reda ensam - då blir det följder.

Nu ska jag slappa en timme i soffan framför Greys innan det är dags för sängen. Torsdag imorgon igen - det är inte klokt!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0