Lördagen började bra...

Oliver och jag släppte av Victor på träningen klockan nio och åkte sen till hotellet och käkade frukostbuffé.



Sen tog vi en sväng på stan och inhandlade lite nya kläder till Oliver. Byxor, kallingar, strumpor och en tröja som han valde själv - en grå med Super Mario på. Tröjan skulle han förövrigt ha på sig nästa gång när han åkte hem till kusin Melker...

Sen for vi hem och tog det lugnt ett tag innan det var dags att hämta upp Charlie och Charlotte på stan. Sen for vi mot Arlanda och Jumbo Hostel. Ungarna tyckte planet var spännande medans jag och Charlotte mer gick runt och spanade för att få idéer.




Efter flygplandet drog vi vidare till terminal två för att möta upp mamma, pappa, Robban och Sonja som kom hem från begravningen i Wien.

När alla kommit ut och vi skulle åka sa Oliver plötsligt att han måste spy. Sakt och gjort - Uhughhhhh!!!!

Tre gånger på terminalen och sen fick han sitta med en påse i knät hem i bilen. Snacka om att bli magsjuk med buller o bång. Från topp till botten på två minuter.

Kvällen tillbringades hemma hos mamma och pappa. Vi bjöds på mat - jag lax och de andra på:



Wienerschnitzel!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0