Sporty Sunday

Efter en natt med väldigt lite sömn då den stora mannen var ute på äventyr långt in på småtimmarna ringde klockan kvart över sju. Tonåringen var dock förvånandsvärt lättväckt och fem i åtta var vi i Diöshallen för lite rugbyträning.
 
Oliver käkade frulle som jag hade med mig och laddade för sin träning som började halv tio. Så när Victors träning var över drog vi hem med honom och sen direkt till Liljeforsskolan.
 
Nu har vi precis ätit lunch och duschat. Oliver ska titta på tv en stund och jag ska ta en timmes soffligg. Sen blir det en tur till mamma och kanske även lite skidåkning. Klockan fem är det dags för Olivers andra träning för dagen - innebandy. Sporty sunday!
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0