Det blir aldrig som man tänkt sig!

 
Oliver i Österrike förra sommaren
 
Den här dagen blev inte alls som jag hade planerat i söndags men åh andra sidan - hur ofta blir det som man planerat? Den blev inte heller som jag hade planerat igår men åh andra sidan - hur ofta blir det så? Den blev inte heller som jag hade tänkt mig i morse - men även det är mer regel än undantag!
 
Vad bidde det då???  Joo - det blev en eftermiddag vid poolen hos mamma. Bikinin åkte fram för första gången i år och hela min vita kropp har fått ett härligt skimmer av rosa.
 
Och med facit i hand så blev det än bra dag det här också. Ett besök på 4H på sena eftermiddagen med mamma och Oliver medans pappa hämtade god Thaimat och sedan en och en halvtimme sovandes på soffan innan vi kollade Allsången ute på altanen på Vitkålsgatan.
 
Semesterdag nummer två är nu avklarad.
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0