Söndag

Den sista dagen på första semesterveckan var jag tröööööööt. Vi kom hem sent igår och jag märkte knappt att Danny drog till jobbet och att Victor drog ut halv nio. Jag låg på soffan och sov till halv tolv. Oliver fick jag väcka kvart i tolv då jag kom på att vi skulle på kalas klockan ett.
 
Tror det var sommarens varmaste dag men då jag efter gårdagens femtimmarssolning dragit på mig en väldigt rosaskimrande kropp var det skönt att ta paus från solen och ligga halvdöd i Lisas soffa i fyra timmar medans ungarna lekte.
 
  
Sjukt goda kanelbullar och annat gott - Grattis Ossian 6 år!
 
 
 
 
På kvällen blev det grillat hemma hos mor och far.
 

Oliver badade i poolen och även jag kylde ner min brända kropp
 
Vid halv tio drog vi till Susanne för att hämta hem Olivers cykel och det slutade med kaffe och bullar och snack i två timmar...
 
Imorgon semestervecka nr 2


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0