Blocket

Ringer en turk på vår hemtelefon och frågar efter Fredrik... Jag säger att jag heter Fredrica och då ursäktar han sig med att han inte har glasögonen på sig. Frågan är bara hur han hittade vårt hemnummer för det visar sig att han ringer på Victors annons på Blocket och där har han bara angivit sitt mobilnummer.
 
Jag räcker över luren till Victor efter att informerat mannen om att det är min son som säljer bilen.
 
Mannen: Hej, är din King Cab till salu?
Victor: Ja, joo - det är därför den ligger på Blocket...
Mannen: Får jag köpa?
Victor: Ja
Mannen:Vad kostar den?
Victor: 13 000 som det står i annonsen.
Mannen: Klick.
Victor: Hallå????
 
Jo men visst!
 
 

Skrivet av: Carina

Hahaha väldigt dåligt sätt att pruta på=))

Svar: Hahahah - folk är inte kloka. Någon ringde o ville byta den mot en gocart och en annan erbjöd en dator och en trasig moppe???
Freddis

2013-03-09 @ 09:32:35
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0