Det är väl typiskt!

När det äntligen vankas en ledig dag där inga tidiga träningar eller matcher står på schemat och man ser fram emot att äntligen få sova ut - ja, då väcks man först runt sju av en kille som säger att han kissat på sig där mamman är så trött att hon inte orkar gå upp o ta hand om det blöta utan somnar om för att sedan halv åtta vakna igen av att killen som aldrig äter frukost står och grejar i köket.
 
Jag slapp i alla fall vara vaken hela natten och oroa mig över Victor då han befann sig på säker plats lååååångt ut på landet spelandes dataspel med sina polare.
 
Översvämningen i sängen visade sig vara några droppar i kallingarna. Som visdomsordet lyder "hellre ett par blöta kallingar på golvet än en sjö i sängen" - eller var det bara mitt egna possitiva tänkande?
 
God morgon på er!
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0