Mat med pruttdefekt

Vilken trevlig kväll det blev igår. Supergod vegetariskbuffé med röror av alla olika sorter, hummos, soltorkade tomater, bönor, oliver mm. Jag åt och åt men kände mig endock inte uppstoppad. Sen drack jag en hel del vin men körde starkt med varannan vatten då jag inte ville slösa bort min lediga soliga söndag med att ligga på toaletten och köra Gustavsbergsbussen samtidigt som jag hade bultande huvudvärk.
 
Jag cyklade hem från Kristin halv tre. Sen när jag kom hem stod jag ute en timme till och pratade med henne i telefon. Sen sov jag en timme i Victors säng tills han kom hem och jag fick flytta till soffan.
 
Halv sex vaknade jag dock av att jag hade så sjukt ont i magen. Alla bönor och hummos hade gjort så tarmarna fick sig en rejäl fiberchock. Det kändes som om tarmarna svullnat upp och låg o klämde mot andra inälvor. Klockan sju satt jag på Gustavsbergsbussen och kvartöver sju och halv åtta... Sen var tarmarna rensade och jag kunde somna om till tio.
 
Pruttprutt!!!
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0