Shoppat & Cyklat

Oliver och jag hade en kanondag tillsammans där vi fördrev fyra timmar med shopping på Gränby Centrum och både före och efter var ute och cyklade.
 
Så mysigt att strosa runt med lilleman som är så modemedveten. Han hittade en jacka som han ville ha, nitar med dödskallar till byxorna och två tröjor. När han skulle till att köpa smink höjde Danny på ögonbrynen (han anslöt sista timmen) men jag lät honom köpa. Så nu har vår blivande sexåring köpt ett lippgloss från Isadora och ett puderfonduation från Loreal.
 
 
Själv så hade jag inte köpt något förutom lite smink innan jag som sista affär klev in på Companys och insåg att det var 50% på allt. Tiger väskan som normalt kostar 3000:- var till 95% min innan jag hejdade mig. Fyndade i alla fall ett halsband, en långtröja från Soaked och en fin blus från St Tropez - GLÄDJE!!!
 
 
Sen var det som sagt så här läget var resten av dagen - Oliver framför och jag bakom...
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0