Vårcuppen i Norrköping

 
I söndags tog jag med mig mamma och Oliver och körde ner till Norrköping för att titta på när Victors lag spelade Vårcuppen. Väderkartan visade på strålande sol och värme men fan vad det blåste! Mamma och jag gick med varsin filt runt oss hela dagen.
 
Sjukt spännande matcher bjöds vi på och stundtals låg killarna i ledning. Tyvärr så räckte inte någon av matcherna ända fram till vinst. Största anledningen till det är att Uppsalas killar är tränade för att spela 15 manna. Denna dag spelades det 10 - 12 manna vartefter hur många spelare lagen hade.
 
Trots 22 mil enkel resa var det fullt med föräldrar på plats. Fast det är väl inte så konstigt i och för sig då alla tycker det är roligt att titta på sina barn när de utövar sin sport. Vi hade i alla fall sjukt trevligt tillsammans utanför planen. Och som vanligt var Mattias med och tog massa fina foton som jag kunde stjäla...
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0