Huvudvärk!!!

Eftersom det är min lediga torsdag var det jag som fick skjutsa Victor till basketen i Sävja. (pappa hade säkert skjutsat om jag bett honom men jag tyckte han kunde få göra något annat) Oftast brukar jag passa på att åka över till Pia och fika. Idag satt jag o sov i bilen. Ställde klockan på fem i sju så att jag skulle vakna innan alla föräldrar kom ut igen och skulle ta sina bilar. (ville inte att de skulle se mig sitta och sova, haha!)

Väl hemma var det 2 treo och ett bad som gällde. Det blev inte så bra så nu sitter jag med ett glas Treo till. Ska försöka sova sen. Blir hemma imorgon också. Oliver får vara på dagis så att jag kan sova. Siktar in mig på att ta mig igenom passet på lördag.

Sov gott!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0