Imorgon blir det jobb igen.

Härlig lördag imorgon. Finns ingen roligare dag att jobba på än lördagar. V75 går på Umåker, det är löningshelg och vädret blir kanon = mycket att göra i spel. Och alla dårar jag jobbar med på lördagar - I love u!!!

Har varit hemma sen i tisdags så det ska bli kul att träffa folk och prata av sig lite. Blir mycket hästsnack imorgon. Hoppas det finns andelar på stora Lotto kvar. Känner på mig att jag kommer vinna. (fast det gjorde jag förra veckan också och då blev det bara 2 rätt) Vi gör ett system där det är 12 nummer istället för 7. Men får man typ 4 rätt så blir det en 300 per andel endå. Tänk då 7 rätt!!! (och den här veckan är det dubbel vinst också...)

Freddis - snart rik - not!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0