Oliver sover hos svärmor

Idag har vi varit hos svärmor och ätit påsklunch. Oj - det var gott! (Kan säga att jag var mätt enda till middagen så den hoppade jag över)

Vi hade en underbar dag ute på landet. Vilket väder! Sol, sol ,sol och massor med Värme!!!

Att Oliver skulle stanna hade vi redan bestämmt. Jag tyckte att han skulle få umgås lite med farmor och farfar. Dessutom så var det skönt för mig och Danny att få lite barnledigt. Osså kommer jag att få sova 2 timmar längre imorgon. Det ni - det är guld värt!!!

Men jag kan säga att jag LÄNGTAR SOM FAN EFTER MIN LILLA BUSPOJKE!!!

Här kommer lite bilder från dagen.

 

                                   Oliver med påskägg!


 

                     Finns gott om leksaker i sandlådan.


 

             Min son och hans farfar tillsammans i sandlådan.


 

                     Cykling med farmor och farfar.


 

                              Oliver har plockat Blåsippor!


 

                       Oliver och hans farmor pratar på trappen.


 

                         Oliver äter ur sitt påskägg.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0