Tisdagen på Maxi

Jobbade förmiddagen med Marie och sen klockan halv tolv kom Anders. Det var massor att göra. Förstår inte var alla människor kommer i från. Så många nya ansikten i dag också.

Fick krupp när jag kom i morse och såg nya glassdisken. Shit - den var STOOOOOOOR!!! Placeringen var dock lite tokig (precis framför infodisken) och jag ringde snabbt ett samtal till Ludde och beklagade mig. Ludde - Maxis pärla tog tag i saken direkt! Nu står glassboxarna bredvid varandra och vi blev av med Red Bull kylen och det fula batteristället.

Verkar ordana sig med alla passbyten som jag behöver göra. Skäms nästan över att komma och lämna in. Men va fan ska man göra? Har man tre barn så vill man ju göra saker med alla och vara med på deras aktiviteter. Skolresa med Victors klass, brännboll med Kevin, sommarfest med Oliver och så skolavslutning. Sen har vi 6e juni, tre födelsedagar på samma dag.(Pappa, Robert och Meja) Hoppas ni inte blir tokiga på mig inne på KK!!! ;)

Imorgon är jag ledig!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0