Trött

Ska hoppa in i sängen strax. Borde duscha men jag gör det imorgon klockan halv sex!!! Omtagning av mina foton imorgon så man lär väl spackla på lite extra...

Har suttit lite vid datorn och kollat facebook. Ärligt - det är ROLIGT!!!  (men kan man ta bort alla mail som kommer?) T.o.m Danny ville låna min sida ikväll och kolla upp gamla brudar... eller??? :)

Nu ska jag packa Victors gympapåse och sen borsta tänderna.

Imorgon ska bli en underbar dag!


Skrivet av: Carro

ja skulle gärna ta om mina kort oxå.

kanske de där ja o issa står i spel där ja väger typ ett ton..

2009-04-14 @ 09:01:31
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

De korten vill jag också ta om. Hela sidan borde göras om i spel. Så out!!!

Kram Freddis

2009-04-14 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0