Underbar dag på Maxi.

Oj, det var kul att vara tillbaka på jobbet! Har inte jobbat ett helt pass med Pia sen innan jag var mammaledig. Kändes konstig men jätteskoj! Sen kom neger Anders (har varit i Thailand) och jag såg plötsligt väldigt skär ut... Carro började klockan 11 så sen var vi fullt gäng. Ett kanongäng!!!

Lotto andelarna var ju slut när jag kom så garanterat vinner de massor idag. Jag köpte en andel av miljonärsbolaget istället. Jag hoppas att .... gör mig till miljonär!!!

Nu väntar en kväll i Borrlövsta - ska köra ris till majkasen

Skrivet av: Carro

ingen miljonär, men simon fick sex haha!

puss

2009-04-25 @ 21:16:54
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Bättre här än i Italien... ;)

2009-04-25 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0