07:53 - vad ska man göra?


Oliver är i full gång. Busar runt som den busunge han är! Frukosten är avklarad med 2 flaskor välling och en macka där bara osten åts upp och smöret slickades bort. Påklädd och klar för en dag full av bus!

Jag kör osminkat idag. Ska ju ända fixa mig vid ett. Frukosten är avklarad och kläderna på.


                            

Ska upp till Gränby senare och hämta kort men det är ju inte öppet ännu på två timmar. Sitta i sandlådan? - näe. Hälsa på mamma? - näe de sover nog ännu. Städa? - har redan gjort. Läsa UNT? - har ingen.

Har ett litet hål i min klänning som ska lagas men vem orkar hålla på med sånt åtta på morgonen?

Nu ska jag i alla fall byta en bajsblöja som luktar skit! (har i och för sig aldrig träffat på en blöja som luktar annat än just skit)





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0