Bakis

15 ml Cocillana och man sover som en gud. Tyvärr så är jag lite överkänslig för morfin och idag vaknar jag med en känsla av att vara bakis. Med tanke på att jag fick sova hela natten utan hosta känns det ändå som om det var värt det.

Om en timme ska jag trampa mot Maxi. Lite frisk luft kommer göra gott.

Nu är det totalmakeover och ett glas treo som gäller.


Skrivet av: Ewa

Bakis på morfin...hahaha du skulle bara veta hur det känns när man ska bli opererad!

Man är helt...ja helt vadå?

Känns som om doktorerna får göra precis vad dom vill med en. Hmmm hur blev det där?

Ja en skön känsla är det iallafall!

I mitt nästa liv tror jag att jag ska bli morfinist!

Eller kanske en häst?

Hoppas du mår bättre nu?

Kram

2009-08-21 @ 17:38:47
Skrivet av: Freddis

En häst? Ihhihi - du é sjuk!!! Kram F

2009-08-22 @ 00:19:10
Skrivet av: Carro

tror hon redan smuttat på nått härligt ja... hahaha

2009-08-22 @ 08:41:37
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0