Blottare!

Hände något sjukt konstigt idag när vi var hos mamma. Mamma, Oliver och Sonja var ute och lekte på tomten. Då kommer mamma upp på altanen och säger att det står en kille vid vägen som vill ha en kram av henne.

Jag går ut och tittar. Mycket riktigt står en typ 17 åring med utländsk härkomst utanför staketet med en cykel bredvid sig. När jag går fram säger han "kraaaaaaaaam". Jag blir rädd och går in och hämtar D. Killen verkade inte vara helt frisk.

D går ut och frågar vad han vill? Han säger ingenting. D frågar var han bor? Han svarar Uppsala. När jag kommer fram säger han "kraaaaaaam" igen. Stick här ifrån för fan säger D. Då cyklar han iväg.

Sen kommer han tillbaka igen och ställer sig utanför staketet. D går dit och pratar med honom och jag lite efter. Plötsligt går han mot grinden. D tror att han har en kniv i byxan för han rör på armen. Jag springer in för att ev. ringa till polisen och D kommer in med ungarna. Kvar står Robert.

När D kommer ut igen säger Robert att han har kissat på sig. Sen gick han iväg mot cykeln och åkte iväg.

Vi ringde aldrig efter polisen. 

Nu sitter D och är förbannad. Han kom precis på att killen har ju stått och runkat hela tiden. När Robert sa att han kissade - ja då gick det antagligen för honom...

Fy fan va äckligt!!!

Jag kommer inte sitta ensam på mammas tomt de kommande veckorna och ungarna kommer inte få leka själva på tomten. Vilken jävla dåre! 

Nu kunde D inte hålla sig längre utan sitter och pratar med polisen! Man vill ju att de håller lite koll ifall han dyker upp igen. Vi skulle ha ringt på engång men vi fatta ju inte då vad han gjorde. Vi trodde bara att han stod och glodde samtidigt som vi tyckte att han var obehaglig.

Skrivet av: Carro

HERREGUD!!!

haha jag skrattar ändå, vilken jävla nisse!

2009-08-15 @ 10:13:24
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0