♥ Flustret ♥

D kom hem från svensexan redan vid halv tio och han ligger och sover i Kevins rum. Antar de hade en hård dag och en ännu tuffare natt. De avslutade ju kvällen i  Borrlövsta med fest på logen och bad i poolen. Trodde faktiskt att han inte skulle dyka upp förrän på eftermiddagen.

Oliver håller på att somna in och  jag ska  också ta och sova. Har ätit lunch nu och ska strax göra mig en treo drink. Känner mig inte riktigt bra i huvudet. Måste bli bra!

Ikväll ska jag gå på Flustret med Kristin. Vi bokade in det redan i maj och nu är det dags. Tänk,  jag har inte varit ute med mina tjejkompisar på Flurran på nästan exakt 3 år. Graviditet mm har kommit i vägen. Dessutom har jag väl inte varit direkt sugen heller. Men i kväll är det dags och då är det party, party!

Får väl ångra detta bittert i morgon när fingrarna åker skyttetrafik i svalget och huvudet dunkar som fan - Men det skiter jag i nu - jag tar den smällen!




Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0