Fullerö Handel

Var ut till Fullerö med svärmor på eftermiddagen. Vi tog det säkra för det osäkra och lämnade ungarna hemma med D. Skulle säkert bli väldigt dyrt om Oliver kom in och levde rövare. Kunde nog ha blivit dyrt endå - svärmor tappade också saker i golvet - 2 ggr haha!

Vad stort det hade blivit därinne. Har inte varit där på säkert ett och ett halvt år.  Men vad med fina saker det fanns. Jag skulle ha kunnat handlat massor. Men allt jag ville ha skulle bara bli bra om Oliver inte rev i allt, om det var vita väggar i hallen och vardagsrummet, om vi hade en soffa som man kunde ha kuddar i, om om om....

Kom hem med två skyltar med två olika budskap toa och wc. Inte illa. (och en ljusstake) Tack svärmor!

http://www.fullero.nu/


Skrivet av: Ewa

Ja tänk om man hade råd att kasta allt man har och sen anlite en inredare o gå lös på fullerö. Köpa ALLT nytt!

Tänka i lite nya färger, mönster...ja bara få börja om på nytt.

Men nu är det som det är, du har toaskyltar jag har pinnar till kryddorna. När blir det vår tur?

Hoppas du får sova inatt

Kram från den som förlåtit din synd!

2009-08-04 @ 22:13:39
Skrivet av: Freddis

Inte alla som har en så fin toa skylt... :)

2009-08-05 @ 07:42:29

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0