Galen av hosta!

Har tre sömnlösa nätter bakom mig nu. Hostan gör mig galen. Så fort man lägger sig så börjar det. Hostar nästan så jag spyr. Var upp till vårdcentralen nyss efter råd från Agneta som jag träffade på dagis. Hon jobbar på vård c i receptionen och sa att man kan lämna in en lapp med önskad medicin så går det lite fortare. Jag skrev att jag måste ha Cocillana. Finns inget annat som hjälper.

Har hostat så mycket att jag har ont i musklerna både i ryggen och bröstet. Känns nästan som huvudet ska sprängas när de värsta hostattackerna kommer. Jag hade tänkt gå på en långpromenad efter jag lämnat Oliver men jag kände att det var bara att gå hem igen. Fanns ingen energi för promenad.

Nu frulle sen ska jag försöka sova lite. Börjar jobba 16 så jag sätter mig väl i Porschen runt tre.


Skrivet av: Carro

inte funderat på att vara hemma och bli frisk älskade vän. det låter inte bra det här. jag hade väldigt gärna lånat ut min ferrari de inte var så att jag va tjock och måste till gymmet varenda jävla dag. jag hoppas det löser sig med bil snart. cykel i regn är ingen hejjare. säg till om de finns nått jag kan göra. älskar dig!!

2009-08-20 @ 10:22:55
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jo, det hade nog varit en bra idé men lite sent att ringa nu. Trodde jag var trött pga dålig sömn.



Hahha alla som tränar på gym tar bilen dit - inte bara de tjocka. Kram Freddis

2009-08-20 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0