IKEA

Då var förmiddagen förbi. Jag, Oliver och mamma har varit ute och promenerat i det underbara vädret. Först gick vi till D och lämnade lunch åt honom. Sen gick vi till Stadium och Skopunkten. Oliver köpte ett par Foppatofflor som såg ut som  bilar. Han var så stolt över dem och skulle ha dem på sig på en gång.

Sen bjöd mamma på lunch på IKEA. Jag åt laxpytt med basilikasås - riktigt gott faktiskt! Mamma tog som mig och Oliver mumsade pasta med köttfärssås. Han hade så bråttom att äta för han visste att på IKEA får man glass efter maten.

Sen var klockan halv ett och vi gick hem så att Oliver skulle kunna sova middag. Jag ska nog lägga mig en stund jag med. Känner att jag börjar få huvudvärk. Kevin och Victor sitter och grejar på sina rum. Bad hos mamma på eftermiddagen kanske? Vi får se.

http://www.ikea.com/se/



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0