♥ Nästan ensam ♥

Gud så skönt att snart vara "ensam". D är ute på svensexa, Kevin är hos farmor, Oliver håller på att somna in och Victor är på sitt rum med Gurra.

Inte ensam - men nästan!

Har precis ätit en sallad medans ungarna åt pizza. Duktigt tycker jag fast egentligen är det ju så att jag hellre äter sallad än pizza. Jag har aldrig varit något större fan av pizza. Annars har jag varit ganska duktig i veckan. Får väl se på måndag om vågen håller med.

Nu kommer jag sitta här hela kvällen och bara rå om "min" dator. Gud så underbart! Och jag slipper sova med ett stinkande monster. Svensexan avslutas i Borrlövsta och de kommer sova kvar där. Usch hade jag aldrig velat göra. När jag har varit ute vill jag sova hemma. Jag vill kräkas i min toalett! ( ja eller handfatet brukar det ju bli...)

 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0