Outleten i Barkarby

Idag åkte vi till Outleten i Barkarby. Kan ni tänka er att jag var "fit for fight" för att köra bil dagen efter en Flustret kväll? Vi åkte inte förrän vid ett så jag vet att jag inte körde onykter i alla fall.

Vi åkte tillsammans med Nicole och Peter. Oliver levde rövare som vanligt men de fick man väl nästan räkna med. Den pojken har spring i benen. Inne på Nike affären tog han en basketboll sprang mot dörren och kastade iväg bollen - ut! Bollen som var larmad fick jag hämta...

Jag köpte ingenting men D inhandlade en ny skärm inne på Media markt. På hemvägen stannade vi hos svärmor och åt middag. Hämtade även upp Kevin som åkte ut till dem igår.


Skrivet av: Pappa

Han sprang ut med bollen (en fotboll) sen när han väl kom ut så läppte han bollen och hade en anställd efter sig (efter han hört larmet tjuta) ja så är min son är inte din det? :D

2009-08-23 @ 22:09:36
Skrivet av: Freddis

Kan inte tänka mig att Robban 36 eller Tomas 34 sysslar med sånt... ;)

2009-08-24 @ 17:16:00
URL: http://[email protected]
Skrivet av: Pappa

Näe men när de var yngre ;)

2009-08-24 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0