Tonårsmorsa

Tänk att jag har ett "barn" som börjat på högstadiet.  Var har alla år tagit vägen? Känns som igår som han var lika liten som Oliver. Kan känna en viss sorg över att jag inte kunde ha honom hos mig alla dagar. Att mamma och pappa var tvungna att hjälpa mig. Känns som man missat så mycket - sånt som jag inte tänker missa med Oliver.

Om mindre än en månad är man tonårsmorsa - men jag är fortfarande 25...

Victor och jag har precis skrivit på ett kontrakt att han inte får röka på skoltid. Det är ju sjukt. Han skulle inte ens komma på tanken att röka. Varför inte ta fram dessa kontrakt när man ertappar någon med att röka.


Skrivet av: Ewa

Ja du Ica...gammal eller?

Tänk den dan du får barnbarn, jag lovar du kommer att njuta av dem ...(tyvär)mer än dina egna.

Konstigt hur mkt man än älskar sina barn, så njuuuuter man mer av sin barnbarn. Förstår inte varför men så är det!

Kanske för att man slipper den gråa vardagen, alla måsten....kanske slippa det huvudsakliga ansvaret?

Ja du Ica.....ska jag låta Victor gå på rökskola hos mig?

NÄÄÄÄÄÄÄÄ Inga elever MOTTAGES!

Skicka dom istället till mig för avskräckning!

Kram

2009-08-19 @ 19:42:42
Skrivet av: Camilla R

Absolut, vi blir aldrig en dag över 25 - hur mycket våra barn än växer, tänk vilken tur vi har...

Och du, ha inte dåligt samvete för Victor, ta hand om honom extra mycket nu i stället :=)! Kram

2009-08-19 @ 21:35:30
Skrivet av: rosi

Jag vet hur fort det går jag har ju också en som är äldre, svårt att fatta, men jag blir ju inte äldre för det.

Jag längtar efter barnbarn, har sagt det till min dotter men hon vill vänta tills hon blir lika gammal som sin pappa var typ 21, fniss. Vi brukar skoja om barnbarn hon och jag.

2009-08-20 @ 08:10:20

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0